Actualizado:
17 octubre 2017
13:45

TEXTOS MULTIDIFUSIÓN

Artículos remitidos por particulares y entidades a todos los medios de comunicación

Inicios de curso ENRIQUE PEIDRO. Responsable de comunicación de Cs Alcoy

25-09-2017 Para alegría de familias y (aunque algunos no lo crean) profesores, y pesadumbre de algunos alumnos, hace ya un par de semanas que empezó el curso escolar. Y como afirmó en su momento el concejal de educación, en nuestra ciudad lo hizo con total normalidad. Normalidad. Si hiciésemos una encuesta a los docentes preguntando qué esperan para el presente curso, estoy convencido de que muchos de ellos dirían, precisamente, que el año transcurra con normalidad. Porque llevamos ya un tiempo en el que no (...)

Multes per a tots?. MÀRIUS IVORRA. Regidor i Portaveu de Compromís Alcoi

25-09-2017 Les últimes setmanes hem vist un seguit de noticies totes amb el mateix fil conductor, les multes o les possibles sancions a alcoians. Podrem discutir si són amb ànim recaptatori o no; s’ha parlat de la idoneïtat per la reducció de la velocitat i han eixit veus a favor i en contra; de destinar els diners a qüestions socials; altres que els conductors es posaran nerviosos i fins i tot s’ha parlat de perseguir als que van fer abocaments d’enderrocs a Serelles fins esbrinar qui ha estat, ja tenim al CSI per Alcoi. La veritat és que hi ha gent incívica i que genera problemes a la resta, de seguit puc comprovar als documents que ens deixa accedir el govern (...)

Aigua va!!!!. MÀRIUS IVORRA. Regidor i Portaveu de Compromís Alcoi

01-09-2017 No, no estic referint-me al ruixat d’aquest matí per la quantitat de litres caiguts, que han sigut pocs per a les necessitats de remeiar la pertinaç sequera de les nostres terres. Possiblement els alcoians ja no recordem, majoritàriament, aquesta frase. Una frase que va deixar d’escoltar-se a Alcoi abans que a la resta del País Valencià i possiblement abans que en altres ciutats i capitals de tot l’estat espanyol... Segons ens explica l’historiador alcoià Àngel Beneito a la seua tesi doctoral «Condicions de vida i salut a Alcoi durant el procés d’industrialització» (UPV 2003) la situació de salubritat era molt penosa i provocava l’aparició de moltes malalties (...)

Una legislatura más. VICENTE MASIÁ GARCÍA. Responsable de relaciones con asociaciones de Cs Alcoy.

11-08-2017 Un año más, van dos y medio desde el inicio de la legislatura y, si de algo se puede vanagloriar el partido que nos gobierna, es que está dejando morir Alcoy de inanición. Está ganando por goleada (...)

A mesa puesta. MARCOS MARTÍNEZ COLOMA. Coordinador de Ciudadanos (C’s) Alcoy

20-07-2017 Ciudadanos (C’s) Alcoy viene preocupándose de dinamizar y recuperar la Zona Centro desde el minuto uno de legislatura, incluso con un proyecto elaborado sobre la calle San Francisco y adyacentes, (...)

Educación sin atajos. JORGE SEDANO. Portavoz Ciudadanos en el Ayuntamiento de Alcoy

07-07-2017 Es insultante escuchar con frecuencia la terminología “gasto en educación” cuando se habla de los Presupuestos del Estado. Y es que el subconsciente traiciona a muchos político-burócratas al (...)

Hoy somos más capital que ayer y, espero, menos que mañana. JORGE SEDANO. Portavoz de Ciudadanos en el Ayuntamiento de Alcoy

30-06-2017 Una buena noticia para Alcoy. Muy buena noticia diría yo: La Guardia Civil ubicará nuevamente su Capitanía en Alcoy. Yo realicé miles de kilómetros en mi etapa de Alcalde a Madrid. Fueron decenas de (...)
El nostre ciutat